het duurde erg lang voordat het arriveerde kwaliteit was prima erg goed ingepakt, 415 kr extrakosten voor import dat viel wat tegen.
✓ Aangeraden NL
Reactie van Real Dutch Food
Bedankt voor de reaktie. Leveringen buiten de EU duren altijd langer dan normaal. Dit komt door de douane afwikkeling. De pakketten moeten ingeklaard worden en invoerrechten en BTW moeten bepaald en betaald worden voor dat het pakket geleverd word. Hier hebben we geen invloed op de lokale douane mogen er maximaal 30 dagen hier over doen. De extra kosten is standaard voor Noorwegen omdat het buiten de EU is moet je btw betalen en invoerrechten
Rajko📍 Berlin
10/10
★★★★★
"Ok"
Perfekt
✓ Aangeraden EN
Nathalie📍 Tullamore
10/10
★★★★★
"Brilliant service"
Always quick and quality
✓ Aangeraden EN
Danilo📍 Ruiz de Montoya
10/10
★★★★★
"I had confidence "
You cared and you delivered
✓ Aangeraden EN
Arjen📍 Bjorli
10/10
★★★★★
"Good service"
Good service, good products
✓ Aangeraden EN
Irene📍 Rosslare
10/10
★★★★★
"Good"
As above
✓ Aangeraden EN
Loek📍 Korsnebbveien 5, drøbak noorwegen
1/10
★☆☆☆☆
"Jullie hebben mijn pakket verloren"
Eerst mijn pakket naar Engeland verstuurd. Daarna hebben jullie het pakket verloren, dus ik weet niet
✗ Niet aangeraden NL
Reactie van Real Dutch Food
Je pakket heeft zoals we gemeld hebben een sorteer fout gekregen bij PostNL en naar UK verzonden i.p.v. naar Noorwegen. Het pakket moet retour komen naar Nederland om door PostNL naar het juiste lande te sturen. Op dit moment is de locatie niet duidelijk en er is een onderzoek gestart naar de preciezen locatie van je pakket en om het z.s.m. op te lossen. Je pakket is verzekerd mocht het onderzoek uitwijzen dat het pakket kwijt is krijg je een nieuw pakket of geld terug is. Maar deze informatie hebben we allemaal met je gedeeld. Je zult wel even geduld moeten hebben om het op te lossen voor je.
Wilma📍 Polen
10/10
★★★★★
"Zeer tevreden "
Goede service, snel geleverd en de produkten waren goed verpakt. Goede kwaliteit prijs verhouding
✓ Aangeraden NL
M H📍 Oswestry
10/10
★★★★★
"goed"
bestellen is makkelijk ,verzending goed en er werd goed hulp gegeven als het nodig was…..goede producten ook! heerlijk om weer taaitaai te kunnen eten….
✓ Aangeraden NL
John📍 Walsall Wood
10/10
★★★★★
"Had an issue but resolved efficiently, would recommend!"
Excellent communication after a issue that got resolved almost instantaniously, would recommend and order again
✓ Aangeraden NL
Henriette📍 Australie
9/10
★★★★★
"Zeer goed"
Wij hebben iedere dag soep en om iedere dag verse soep te maken is mij een beetje teveel, vandaar dat mijn bestelling van Real Dutch Food meestal soep is. Ik prefereer Knorr over Honig, maar ja dat schijnt uiterst beperkt te zijn. Rookworst laat Australie niet toe anders zou ik die ook bestellen. Nu kan ik bestellen wat ik wil zonder mijn familie in te schakelen. Well done Real Dutch Food!
✓ Aangeraden NL
Tomasz📍 Lublin
10/10
★★★★★
"QUICK, super quality and profesional"
I'm very glad. Realisation my order was quick, ordering is simply and quality of goods is perfect. Real Dutch Food is my favourite shop
✓ Aangeraden EN
Frank Versluis📍 Velká Polom
8/10
★★★★☆
"Snel en goed"
Een goed en verzorgd en snelle bestelling.
Goed verpakt op een na , de rinse appelstroop gelekt, het deksel had verzegeld moet zijn met tape.
Verder geen bezwaarden.
Gaat zo verder!
Dankjewel
Frank
✓ Aangeraden NL
Gon📍 Gasparoes
5/10
★★★☆☆
"Niet blij en tevreden "
Na ontvangst was ik verbaasd dat de kartonnen doos in zwart plastic was verpakt. Na verwijdering van het plastic zag ik een gat in de doos. Bij het uitpakken was karton nat, glas kapot en voedsel eruit gelopen. Em Trof meer beschadigd voedsel aan.
Naar mijn mening is de.bestelling niet goed ingepakt maar er is ook wild omgegaan met de doos. Dit is de tweede keer en bestel hier niet meer.
Vriendelijke groet,
Gon
✗ Niet aangeraden NL
Reactie van Real Dutch Food
Beste Gon,
Vervelend om te horen dat je pakket stuk is aangekomen dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb je klacht doorgezet naar het magazijn om te kijken wat er nog verder verbeterd kan worden m.b.t. het inpakken van je bestelling. Wat betreft je vorige bestelling kan ik geen klacht van je vinden. Er zit een kaartje bij je bestelling als iets niet goed is om het on te laten weten zodat we het kunnen oplossen.
Kan je aangeven wat bij deze bestelling niet meer bruikbaar is dan zullen we dit natuurljk vergoeden en gaan ook een onderzoek starten bij DPD wat er mis is gegaan tijdens het transport.
Onze excuses voor het ongemak en laat even weten wat de breuk was.
Marjan📍 Hawick
10/10
★★★★★
"Snelle levering "
Goede en degelijke verpakking. Prima.
✓ Aangeraden NL
Thomas📍 Innsbruck
10/10
★★★★★
"my order"
My order didn't arrive, but Real Dutch Food immediately addressed the issue and responded accordingly.
✓ Aangeraden EN
Reactie van Real Dutch Food
We will sent you a new parcel and hope that this will solve this case for you. Our apology for the inconvenience
Kirsteen📍 Oban ,Argyll ,Scotland
9/10
★★★★★
"Exceptional service"
Quick easy and great amount of stock .
✓ Aangeraden EN
Alexander📍 Eze
1/10
★☆☆☆☆
"The order didn’t arrive."
The order arrived to a collection point that is very very far away from my home. The order never arrived to my location. The same address was used for other courier services and no one had issue with locating it.
✗ Niet aangeraden EN
Reactie van Real Dutch Food
DPD sent you several messages that there was an address problem and that you must contact them. You didn't do this and parcel is there for sent back to us.
Birgitte📍 Denmark
8/10
★★★★☆
"Quick service"
The website is easy to use, and my order arrived only a few days later!
✓ Aangeraden EN
Andrew📍 London
10/10
★★★★★
"Excellent experience."
We love your products but can't buy them in the UK. I bought these biscuits for my family and a close friend whose surname is Brinkworth. We call him Brinky so he found the biscuits very funny as well as delicious. Thank you.
✓ Aangeraden EN
Danilo📍 Ruiz de Montoya
6/10
★★★☆☆
"I'm still waiting for my package "
Waiting
✓ Aangeraden EN
Georges-Philippe📍 Glion, Zwitserland
9/10
★★★★★
"Globalement positive"
Ma commande du 12.08.2026 ( bière Grolsch) est arrivée à la douane suisse le 14 août, est n'est toujours pas livrée chez moi!
Mijn bestelling van 12.08.2026 (Grolsch bier) is op 14.08.2026 bij de zwitserse douane aangekomen, maar werdt nog steeds niet bij mij geleverd!
Dus compliment for Real Dutch Food en de Nederlandse post, en zeker niet voor de zwitserse betreffende...
G.-Phil.Mayor, Glion
✓ Aangeraden FR
Francien📍 Perth UK
7/10
★★★★☆
"Prima affgeleverd"
Heerlijk jullie hollandse producten hier weer te ontvangen .. klein misverstand in de geleverde ontbijtkoek. Wij keken uit naar die met gember en kregen zonder binnen.
Hartelijke groet van ons.
✓ Aangeraden EN
Reactie van Real Dutch Food
Helaas dat de geleverde ontbijt koek niet was wat je bedoelde. Je had ontbijtkoek naturel besteld en wilde de ontbijtkoek gember hebben. We hebben je de link gestuurd van de soort die je eigenlijk wilde hebben. De volgende keer kan je van de juiste ontbijtkoek genieten
Monique📍 Malmö
10/10
★★★★★
"Groot assortiment"
Makkelijk om een bestelling te leggen en de versend kosten zin relativ laag.
Ook de korte en snelle aflevering aan huis is gemakkelijk.
✓ Aangeraden NL
Johannes📍 Albany, GA USA
4/10
★★☆☆☆
"Shipping damage."
All ordered products were delivered on time. However, after paying 56 Euro shipping cost (!), one of the three glasses containing Atjar Tjampoer had opened during shipping. The liquid leaking out spoiled the rest of the shipment. The two undamaged Atjar Tjampoer glasses are proof that correct protection was possible. Needless to say, I was not happy.
I commend Real Dutch Food for the immediate reaction and the 3.36 Euro restitution. However, the compensation for a vinegar-soaked shipping box feels a little bit cheap. Still, "thank you".
✓ Aangeraden EN
Reactie van Real Dutch Food
Hello Johannes,
Thank you for your email and order. I am sorry to hear that there was breakage in your order. We do our utmost to prevent this. The lid of one of the jars was probably not properly secured during production. After all, the other three jars arrived in good condition, and all jars are packed in the same way. All glass is protected with bubble wrap. We will, of course, compensate you for the breakage. I hope this has been resolved to your satisfaction. Our apologies for the inconvenience.